CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 1, 2008

jUst bLueBerRy CheeSe cAke.....

I wanna to share with all of you bout my mom birthday celebration. It's not vouge/meriah bangat but give me full of meaning as her children. Ibu kite ni bkn la nak tggu kite bagi gift yg mahal2, ape yang penting kite wish birthday pun dia dah appreciate. Fikir punyer fikir........ nak bagi ape ek? my elder sister dah courier awal2 sandle carlo rino kat my mom. So, i decided with my hubby to give her blueberry cheese cake from secret recipe
emmm...emmm...yummy...yummy.
Majlis hari lahir tu diiringi dgn doa selamat.....mom, semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dilindungi olehNya...AMIN.




@yummy...yummy...yummy...blueberry cheese cake@

2 comments:

sabiqahT.Anuar said...

emmmm cedapnye...nk ckettt bu...hehee

dzuhirkamilah said...

bley jah auntie nak....nant kite jumpe i'allah ibu bagi ek..